dilluns, 14 de febrer del 2011

SÓN LES BANNANES

CANÇÓ DE LES BANANES

Són les bananes-nanes-nanes grogues com el sol
no tenen grana-grana-grana ni tampoc pinyol
jo n'endrapava-va sense parar,
perquè són toves i molt fàcils de pelar.

Si algú exclamava-mava-mava : "sigues cautelós",
jo feia cara-cara-cara de mico filós
i sense fer-li-li mica de cas
menjava plàtans tot rient per sota el nas.

Ara m'enfilo-filo-filo dalt d'algun fanal
i entortolligo-lligo-lligo el meu extrem caudal
menjant banananes-nanes-nanes a quatre mans
les peles tiro al cap de tots els vianants.

Són les bananes-nanes-nanes fruits micomorfals
si en menges massa massa massa pots tenir un trasbals
aquell qui avisa-sa ja no és traïdor,

si et tornes mico no em demanis compassió.
Si et tornes mico no em demanis compassió.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada